Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

  1.       Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
    • pisemnie na adres firmy: Monika Majer, ul. 5 lipca 10/6; 70-375 Szczecin
    • w formie elektronicznej na adres: bok@babylulay.pl
  1.       Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
    •       numeru zamówienia;
    •       informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
    •        pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
    •       lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
    •        danych kontaktowych składającego reklamację;
  1.       Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem